Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 10 90 4876
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
16
Latime [mm]
79,5
Diametru exterior
280
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Numar gauri
5
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
13
Greutate (în kg)
7,435
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
MEYLE
PE Automotive
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BOSCH
METZGER
AP
KAMOKA
OEM
LEMFÖRDER
JP GROUP
CAR
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
SAMPA
NK
METELLI
FARCOM
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MAGNETI MARELLI
DT
FEBI BILSTEIN
PILENGA
PAGID
CASALS
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
GIRLING
STELLOX
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
QH Talbros
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
SASIC
TEXTAR
COMLINE
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
BERAL
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
BEGEL Germany
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
QH Talbros
ABE
SIMER
WOKING
DURON
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
FERODO
CAR
LPR
MERITOR
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.