Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 22156
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
28
Janta, numar gauri
5
Latime [mm]
54,6
Diametru interior [mm]
67
Diametru exterior
295
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
25,4
Greutate (în kg)
7,319
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
MEYLE
MEYLE
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ST-TEMPLIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
KAMOKA
SWAG
MALÒ
MALÒ
JP GROUP
JP GROUP
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
MAXGEAR
MAXGEAR
VALEO
NK
NK
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
OEM
METELLI
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
AP
METZGER
AP
KLAXCAR FRANCE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
NK
NK
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
KAGER
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TOPRAN
TOPRAN
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
EUROBRAKE
KRAFT AUTOMOTIVE
GIRLING
SASIC
METZGER
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BREMBO
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
fri.tech.
DJ PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
FTE
FTE
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
SIMER
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
CAR
LPR
LPR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
DOYEN
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
FENOX
PILENGA
PILENGA
VAICO
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.