Disc frana

Disc frana

OEM: 360406037300
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
236
Înaltime [mm]
41
Grosime disc frâna [mm]
20
Grosime minima [mm]
17
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
60
Moment strangere [Nm]
120
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BREMBO
KWP
KWP
PEX
PEX
PEX
A.B.S.
A.B.S.
sbs
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
VALEO
FEBI BILSTEIN
AP
METELLI
METELLI
AP
AP
KAGER
SWAG
ZIMMERMANN
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
OPEL
DAEWOO
GENERAL MOTORS
OPEL
DAEWOO
OPEL
DAEWOO
GENERAL MOTORS
ASHIKA
GIRLING
GIRLING
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
REMSA
REMSA
REMSA
CIFAM
CIFAM
QUINTON HAZELL
TRISCAN
TRISCAN
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BEDFORD
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
GENERAL MOTORS
BEDFORD
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
GENERAL MOTORS
PONTIAC
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
DAEWOO
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
BRECO
FERODO
FERODO
OEM
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
VALEO
TRUSTING
GRAF
GRAF
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
TRUSTING
JAPANPARTS
FERODO
FERODO
QH Benelux
QH Benelux
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
LPR
LPR
PILENGA
AP
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.