Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: BG3396
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
300
Diametru de centrare [mm]
67
Adâncime (mm)
46
Grosime disc frâna [mm]
28
Grosime minima [mm]
25,4
Specificatii de asamblare
insurubat
Numar gauri
5
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
MEYLE
MEYLE
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BRADI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
PEX
CAR
CAR
A.B.S.
VALEO
FEBI BILSTEIN
NK
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SEBRO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
METELLI
AP
MAGNETI MARELLI
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ATE
CHRYSLER
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
HP (ZEBRA)
GIRLING
GIRLING
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
CIFAM
TEXTAR
Brake ENGINEERING
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
ACDelco
BLUE PRINT
COMLINE
FREMAX
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OEM
FTE
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRW
GRAF
GRAF
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
BREMBO
ALFA
FERODO
FERODO
FEDERAL MOGUL
APEC braking
UNIPART
MINTEX
JURATEK
NATIONAL
WOKING
PILENGA
VAICO
VAICO
MOTAQUIP
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.