Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: BG2625
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
259
Diametru de centrare [mm]
61
Adâncime (mm)
41
Grosime disc frâna [mm]
20,6
Grosime minima [mm]
17,7
Specificatii de asamblare
insurubat
Numar gauri
4
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
EURO CAR PARTS
BRADI
PEX
PEX
CAR
CAR
A.B.S.
MEYLE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
E.T.F.
NK
NK
SEBRO
METELLI
AP
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
NISSAN
ATE
ATE
ZIMMERMANN
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
STOP
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CIFAM
RENAULT
TEXTAR
TEXTAR
Brake ENGINEERING
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OEM
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRW
GRAF
TRW
Brake ENGINEERING
BREMBO
BREMBO
ALFA
ALFA
FERODO
FERODO
FEDERAL MOGUL
FERODO
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
BREMBO
UNIPART
UNIPART
UNIPART
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
WOKING
LPR
JURATEK
FEDERAL MOGUL
VAICO
PILENGA
MOTAQUIP
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.