Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 180.3013.52
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Tip disc frâna
perforat
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Diametru exterior
280
Grosime [mm]
24
Grosime minima [mm]
21,9
Înaltime [mm]
67,5
Asezare gauri/numar gauri
5/7
Greutate (în kg)
7,22
Diametru asezare gauri -? 1 [mm]
118
Alezaj butuc -? [mm]
73
Nr. ABE (Germania)
KBA 60872
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BREMBO
FEBI BILSTEIN
CITROEN/PEUGEOT
FIAT
PEX
CAR
MAPCO
CITROEN/PEUGEOT
A.B.S.
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
OEM
VALEO
E.T.F.
NK
MEYLE
METELLI
FARCOM
METZGER
SASIC
METZGER
AP
LEMFÖRDER
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
HELLA PAGID
BENDIX
JURID
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SWAG
FIAT
ICER
CIFAM
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
VEMA
ACDelco
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
SIMER
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
TRW
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
DITAS
LPR
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
PROTECHNIC
RAMEDER
PILENGA
VAICO
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.