Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3308016
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
22
Diametru [mm]
310
Diametru asezare gauri -? [mm]
140
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
180
Grosime minima [mm]
20
Înaltime [mm]
29,1
Diametru butuc [mm]
108
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BREMBO
QUINTON HAZELL
KWP
CAR
A.B.S.
A.B.S.
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
NK
FARCOM
METELLI
A.P.
AP
METZGER
MAPCO
FEBI BILSTEIN
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
PAGID
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
JURID
JURID
STOP
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
JAPKO
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
ICER
ICER
ICER
CIFAM
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
KBP
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
ROULUNDS BRAKING
FERODO
FERODO
GRAF
TRUSTING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
STARMANN
PILENGA
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.