Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3308008
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
17
Diametru [mm]
287
Diametru asezare gauri -? [mm]
140
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
183
Grosime minima [mm]
15
Înaltime [mm]
46
Diametru butuc [mm]
107
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEX
MAGNETI MARELLI
MAPCO
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
METZGER
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
A.P.
AP
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KBP
ATE
PAGID
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BENDIX
JURID
QH Benelux
ASHIKA
GIRLING
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
ASHUKI
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
NPS
LPR
FENOX
STARMANN
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.