Disc frana

Disc frana

OEM: J3306025
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
11
Diametru [mm]
211
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
125
Grosime minima [mm]
10
Înaltime [mm]
41
Diametru butuc [mm]
55
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ITN
METZGER
QUINTON HAZELL
PEX
CAR
A.P.
AP
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
MAPCO
FEBI BILSTEIN
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
MEYLE
ATE
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
PAGID
QUINTON HAZELL
JP GROUP
PILENGA
BENDIX
JURID
QH Benelux
EUROBRAKE
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
SOLID AUTO (UK)
NPS
WOKING
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRUSTING
fri.tech.
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
PARTS-MALL
ROTINGER
ROTINGER
LPR
STARMANN
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.