Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3302101
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
25
Diametru [mm]
255
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
5
Numar gauri 1
3
Diametru interior [mm]
129,4
Grosime minima [mm]
24
Înaltime [mm]
48
Diametru butuc [mm]
54
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ITN
PEX
CAR
A.B.S.
E.T.F.
NK
A.P.
AP
AP
NK
KAGER
KBP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
QH Benelux
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
ASHIKA
JAPKO
GIRLING
VILLAR
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FREMAX
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
BRECO
BRECO
ABE
ABE
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
OEM
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
RAMEDER
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
NPS
NPS
ASHUKI
FENOX
STARMANN
PILENGA
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.