Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 8DD 355 120-141
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
280
Grosime disc frâna [mm]
26
Grosime minima [mm]
24,4
Înaltime [mm]
47,4
Asezare gauri/numar gauri
05/07
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru de centrare [mm]
69
Greutate (în kg)
7,08
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Numar informatii tehnice
54339PRO
Incarcare date...
BOSCH
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
KWP
CAR
A.B.S.
NK
NK
METELLI
FARCOM
AP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
HELLA PAGID
HELLA PAGID
KAGER
MEYLE
ATE
HYUNDAI
AUGROS
PAGID
OEM
PAGID
BENDIX
JURID
QUINTON HAZELL
ASHIKA
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BREMBO
BREMBO
COMLINE
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
BRECO
MGA
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRW
TRW
JAPANPARTS
APEC braking
LPR
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
NATIONAL
PILENGA
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.