Disc frana OPEL ASTRA 1,3-2,0 CDTI 06- 276x26 Marire poza

Disc frana OPEL ASTRA 1,3-2,0 CDTI 06- 276x26

OEM: ADG043168
Cod webshop: W02205549
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 2
Doresc informatieDoresc info pret...
Grosime disc frâna [mm]
26
Janta, numar gauri
1
Numarul gaurilor de fixare
5
Grosime [mm]
45,5
Diametru exterior
276
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Diametru butuc [mm]
60
Greutate (în kg)
6,730
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
ST-TEMPLIN
BOSCH
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
AP
ASHUKI
MAPCO
NK
KAGER
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
BENDIX
JURID
BREMBO
EUROBRAKE
MAGNETIMARELLI
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
METZGER
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAMOKA
KAWE
MEYLE
JPGROUP
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MALÒ
MAXTECH
HELLA
HELLAPAGID
TEXTAR
COMLINE
DENCKERMANN
BORG&BECK
fri.tech.
FREMAX
DJPARTS
VAUXHALL
OPENPARTS
QUINTONHAZELL
OPENPARTS
DELPHI
KAVOPARTS
KAVOPARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
CHEVROLET
BRECO
KAISHIN
NPS
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
BrakeENGINEERING
JAPANPARTS
CAR
APECbraking
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
MINTEX
MDR
NATIONAL
LPR
PATRON
PARTS-MALL
PROTECHNIC
A.B.S.
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.