Disc frana MITSUBISHI OUTLANDER 2,0-2,4 02- 294x24 Marire poza

Disc frana MITSUBISHI OUTLANDER 2,0-2,4 02- 294x24

OEM: ADC44392
Cod webshop: W02126719
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 144.04 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime disc frâna [mm]
24
Janta, numar gauri
2
Numarul gaurilor de fixare
5
Grosime [mm]
66
Diametru interior [mm]
160
Diametru exterior
294
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
22,4
Diametru butuc [mm]
69
Greutate (în kg)
6,960
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
APECbraking
QHBenelux
CAR
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
LPR
NPS
MINTEX
MDR
MITSUBISHI
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
MAXGEAR
PILENGA
WAGNER
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
BREMBO
MASTER-SPORT
AP
AP
MAPCO
VALEO
NK
MEYLE
MAGNETIMARELLI
KAGER
BREMBO
JPGROUP
CITROËN
PEUGEOT
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MITSUBISHI
PROFIT
PAGID
BENDIX
KAMOKA
JURID
EUROBRAKE
QHBenelux
MAGNETIMARELLI
ASHIKA
STELLOX
KRAFTAUTOMOTIVE
JAPKO
GIRLING
SASIC
CAR
METZGER
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
CITROËN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLAPAGID
HELLA
HELLAPAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
PEUGEOT
DENCKERMANN
BORG&BECK
fri.tech.
DJPARTS
FREMAX
QUINTONHAZELL
QHTalbros
OPENPARTS
RUVILLE
DELPHI
A.B.S.
KAVOPARTS
KAVOPARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
QHTalbros
BRECO
ABE
ASHUKI
A.B.S.
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
JAPANPARTS
BrakeENGINEERING
BrakeENGINEERING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.