Disc frana Marire poza
Disc frana Disc frana

Disc frana

OEM: 30-15 521 0064
Cod webshop: W02361509
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 2
Doresc informatieDoresc info pret...
Gaura bolt roata-? [mm]
14,8
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru de centrare [mm]
62
Numar gauri
5
Diametru exterior
295
Grosime minima [mm]
23
Grosime disc frâna [mm]
26
Tip disc frâna
ventilat
Înaltime [mm]
49,2
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
BOSCH
BREMBO
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
BENDIX
JURID
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
GIRLING
METZGER
A.B.S.
HELLAPAGID
TEXTAR
BLUEPRINT
OPENPARTS
OPENPARTS
DELPHI
OPTIMAL
FERODO
TRW
JAPANPARTS
APECbraking
FIRSTLINE
HERTH+BUSSJAKOPARTS
OEM
MINTEX
NIPPARTS
LPR
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
DELPHI
VALEO
OPTIMAL
FERODO
TRW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
APEC braking
CAR
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NK
MINTEX
NIPPARTS
PILENGA
WAGNER
30-155210064
BOSCH
BREMBO
COMLINE
METELLI
BLUE PRINT
BARUM
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
OPTIMAL
MGA
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRW
JAPANPARTS
APEC braking
CAR
NIPPARTS
NK
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
NATIONAL
LPR
TEXTAR
PILENGA
PILENGA
WAGNER
30-155210064

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.