Curea de distributie Marire poza

Curea de distributie

OEM: 5049XS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar dinti
136
Latime [mm]
25,4
Cod articol al dispozitivului special recomandat
STT-1
Incarcare date...
PEUGEOT
TALBOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
FEBI BILSTEIN
SUZUKI
SUZUKI
HUTCHINSON
ROULUNDS RUBBER
VEYANCE
ROULUNDS RUBBER
HUTCHINSON
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
MITSUBOSHI
BANDO
CITROËN
PEUGEOT
BOSCH
KLEBER
HYUNDAI
VEYANCE
CONTITECH
FAI AutoParts
FLENNOR
FERODO
FERODO
OEM
INA
RUVILLE
CONTITECH
FIAT
TRISCAN
CONTITECH
CITROËN
FSO
CITROËN
CITROËN
FIAT
FIAT
DAYCO
CITROËN
HONDA
PEUGEOT
SUZUKI
PEUGEOT
LADA
PEUGEOT
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
ACDelco
BLUE PRINT
BLUE PRINT
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
FIRST LINE
VEYANCE
UNIPART
UNIPART
KLEBER
OPTIBELT
CONTITECH
CONTITECH
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
LDV
AUSTIN
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
AUSTIN
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
AUSTIN
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
MOPROD
MOPROD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
SKF
AE
AE
ROULUNDS RUBBER
SKF
HAVAM
HAVAM
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.