senzor,temperatura lichid de racire Marire poza

senzor,temperatura lichid de racire

OEM: ADT37220
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M12
Numar conexiuni
2
Greutate (în kg)
0,060
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
VAN HECK
METZGER
METZGER
JP GROUP
SUZUKI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ANGLI
ANGLI
MAXGEAR
ERA
ERA
ERA
FAE
FAE
FAE
MTE-THOMSON
MTE-THOMSON
STANDARD
STANDARD
STANDARD
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
HELLA
HELLA
FACET
FACET
FACET
HOFFER
HOFFER
WILMINK GROUP
HOFFER
WILMINK GROUP
HOFFER
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
SIDAT
FISPA
MEAT & DORIA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
MAPCO
MAPCO
MAPCO
TOYOTA
LEXUS
OEM
AUTLOG
MAZDA
JAPANPARTS
BORG & BECK
BORG & BECK
STANDARD
STANDARD
FIRST LINE
FIRST LINE
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAGUAR
STANDARD
STANDARD
STANDARD
NPS
ASHUKI
MDR
PATRON
PATRON
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
BERU
BERU
DELPHI
DELPHI
FENOX
VEMO
VEMO
VEMO
WILMINK GROUP
WILMINK GROUP
STANDARD
STANDARD
STANDARD
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.