Compresor, climatizare Marire poza

Compresor, climatizare

OEM: 8FK 351 126-341
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Restrictiile producatorului
Sanden
Identificare compresor
SD7H15
Numar nervuri
6
Piesa noua
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Fulie curea -? [mm]
133
Role
cu
Tipuri conectoare
V/PAD
chiulasa- ID (kompresor)
SY
Voltaj [V]
12
Incarcare date...
SIDAT
CTR
CTR
SAAB
BEHR HELLA SERVICE
SAAB
SAAB
VAN WEZEL
SAAB
SAAB
ELSTOCK
ALANKO
ALANKO
ALANKO
4SEASONS
4SEASONS
SCHLIECKMANN
4SEASONS
4SEASONS
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
BEHR
BEHR HELLA SERVICE
BEHR SERVICE
SANDEN
RENAULT
RENAULT
RENAULT
SANDEN
STANDARD
STANDARD
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
LIZARTE
LIZARTE
LIZARTE
AKS DASIS
AKS DASIS
AKS DASIS
AKS DASIS
AKS DASIS
AKS DASIS
AKS DASIS
AKS DASIS
AKS DASIS
WAECO
WAECO
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
FRIGAIR
FRIGAIR
GERI
GERI
GERI
GERI
GERI
GERI
GERI
GERI
GERI
SAAB
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
VACS
VACS
VACS
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DENSO
DENSO
AURADIA
AURADIA
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
SAAB
SAAB
SAAB
AVA QUALITY COOLING
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
DELPHI DIESEL
DELPHI DIESEL
DELPHI DIESEL
VEMO
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.