Compresor, climatizare FIAT DUCATO SD7H15 Marire poza
Compresor, climatizare FIAT DUCATO SD7H15 Compresor, climatizare FIAT DUCATO SD7H15 Compresor, climatizare FIAT DUCATO SD7H15 Compresor, climatizare FIAT DUCATO SD7H15 Compresor, climatizare FIAT DUCATO SD7H15

Compresor, climatizare FIAT DUCATO SD7H15

OEM: 32779
Cod webshop: W02085020
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5
Pret: 920.95 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
SANDEN-EQUIVALENT
Articol extins/Info extins 2
cu elei compresor-PAG
Role
cu
Identificare compresor
SD7H15
Tensiune de lucru [V]
12
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 100
Numar de striatii
5
Fulie curea -? [mm]
117
Capacitate Compresor
155
Cantitate umplere ulei [ml]
135
chiulasa- ID (kompresor)
MH
Filet de conectare
1" - 14
Forma
circular
Incarcare date...
OEM
FIAT
IVECO
AKSDASIS
AKSDASIS
NISSENS
HELLA
HELLA
FRIGAIR
CITROËN
FIAT
PEUGEOT
CITROËN
AVAQUALITYCOOLING
SANDEN
DELPHI
DELPHI
HELLA
FRIGAIR
GERI
GERI
CITROËN
FIAT
PEUGEOT
IVECO
PEUGEOT
LUCAS ELECTRICAL
VACS
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
DENSO
SANDEN
DELPHI DIESEL
CITROËN
DELPHI DIESEL
VEMO
NRF
DELPHI DIESEL
VEMO
NRF
PEUGEOT
FIAT
FIAT
4SEASONS
SANDEN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.