Cilindru receptor frana Marire poza

Cilindru receptor frana

OEM: 0969-1090
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,350
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
METELLI
METELLI
DAEWOO
OEM
ASHUKI
BOSCH
BOSCH
AUTOMEGA
METZGER
CIFAM
AUTOMEGA
PEX
AUTOMEGA
AUTOMEGA
JP GROUP
ROADHOUSE
ROADHOUSE
ROADHOUSE
BENDIX
BENDIX
BENDIX
MAPCO
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
FRENKIT
TEXTAR
TEXTAR
CAR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
VALEO
DAEWOO
LPR
LPR
A.B.S.
DAEWOO
GIRLING
GIRLING
MEYLE
VILLAR
ASHIKA
DAEWOO
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
PAGID
PAGID
NK
sbs
NK
sbs
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
HELLA
HELLA
MALÒ
CHEVROLET
DAEWOO
MAPCO
MAPCO
BREMBO
BREMBO
BLUE PRINT
BARUM
BORG & BECK
APEC braking
APEC braking
SCT Germany
TRW
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
TRW
TRW
DAEWOO
MGA
REMSA
REMSA
REMSA
MGA
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
AUTOFREN SEINSA
AUTOFREN SEINSA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FIRST LINE
FIRST LINE
FERODO
FERODO
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPTIMAL
OPTIMAL
KAWE
KAWE
QH Benelux
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
KAISHIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.