Cilindru receptor frana Marire poza

Cilindru receptor frana

OEM: 52903X
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
20,6
Sistem de frânare
Cilindru receptor cu limitator forta franare integrat
Sistem frânare
LUCAS/TRW
Dimensiune filet 1
M12x1.0
Distanta dintre gaurile de fixare [mm]
31,8
Greutate (în kg)
0,44
Incarcare date...
ATE
METELLI
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
METZGER
CIFAM
FEBI BILSTEIN
PEX
PEX
PEX
ROADHOUSE
ROADHOUSE
ROADHOUSE
ROADHOUSE
ROADHOUSE
MAPCO
MAPCO
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
GIRLING
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
CAR
CAR
CAR
CAR
CAR
VALEO
VALEO
LPR
CITROËN
PEUGEOT
LPR
LPR
LPR
LPR
GIRLING
GIRLING
GIRLING
GIRLING
OEM
SWAG
SWAG
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
NK
NK
NK
NK
TRISCAN
HELLA
HELLA
CITROËN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
APEC braking
APEC braking
APEC braking
APEC braking
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TRW
TRW
TRW
TRW
REMSA
REMSA
REMSA
REMSA
MGA
MGA
MGA
SPIDAN
TRUSTING
fri.tech.
AUTOFREN SEINSA
BOSCH
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
FTE
FAG
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
KAWE
KAWE
KAWE
KAWE
KAWE
HAVAM
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.