Burduf cauciuc, articulatie planetara Marire poza

Burduf cauciuc, articulatie planetara

OEM: 03172
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
103
Diametru exterior
20
Material
cauciuc
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
spre cutia de viteze
Greutate (în kg)
0,088
Diametru interior 1 [mm]
20
Diametru interior 2 [mm]
78
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
Metalcaucho
Metalcaucho
OEM
FARE SA
FARE SA
OPEL
FARE SA
CAUTEX
FORD
CEVAM
CEVAM
FARE SA
LEMFÖRDER
JP GROUP
JP GROUP
STELLOX
STELLOX
METELLI
METELLI
KAGER
METELLI
METELLI
METELLI
LEMFÖRDER
JP GROUP
FARCOM
FARCOM
FARCOM
MAPCO
MAPCO
SASIC
MALÒ
TOPRAN
CDX
MALÒ
MALÒ
SPIDAN
SPIDAN
PROFIT
PROFIT
PROFIT
LÖBRO
LÖBRO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
TOPRAN
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
UNIGOM
UNIGOM
FEBI BILSTEIN
IPD
IPD
OPEL
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
CAUTEX
ERT
ERT
AUTEX
AUTEX
DEPA
SWAG
NK
FORD
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
BIRTH
MEYLE
METZGER
RUVILLE
RUVILLE
FORD USA
CAUTEX
TRISCAN
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
EKG
FORD USA
BORG & BECK
AUTOFREN SEINSA
AUTOFREN SEINSA
FIRST LINE
DA SILVA
PASCAL
FARE SA
DA SILVA
FARE SA
FARE SA
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
PROTECHNIC
PROTECHNIC
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
OPEN PARTS
STC
STC
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.