Bujii Marire poza

Bujii

OEM: 30 91 3602
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M14 x 1,25
Lungime filet [mm]
19
Deschidere cheie
16
Distanta dintre electrozi [mm]
0,8
Bujie
cu scaun etansare plat
Bujie
1-Electrod masa
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
AUTOMEGA
TOPRAN
OPEL
WEEN
WEEN
WEEN
WEEN
WEEN
BRISK
BRISK
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
BRISK
BRISK
NGK
NISSAN
NISSAN
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
NISSAN
NISSAN
VALEO
VALEO
NGK
OEM
NGK
NGK
NGK
NGK
MAGNETI MARELLI
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
NGK
NGK
OPEL
NGK
ALFA ROMEO
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
NGK
NGK
NGK
NGK
RENAULT
NGK
RENAULT
VOLVO
VOLVO
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
SAAB
NGK
DAIHATSU
DAIHATSU
OEM
DENSO
DENSO
NPS
DENSO
DENSO
NPS
DENSO
CHAMPION
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
DENSO
NPS
DENSO
NPS
DENSO
NPS
NPS
PATRON
DENSO
MAZDA
VEMO
DENSO
DENSO
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.