bara directie Marire poza

bara directie

OEM: 62 93 9000
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
62 93 8999
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
1,24
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
Metalcaucho
Metalcaucho
OCAP
OCAP
CAUTEX
BENDIX
BENDIX
FARE SA
ERT
MEYLE
MEYLE
MAPCO
MAPCO
FARE SA
FORMPART
FORMPART
A.B.S.
VEMA
VEMA
FRAP
A.B.S.
SASIC
MALÒ
MALÒ
SIDEM
JP GROUP
3RG
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
LEMFÖRDER
IPD
IPD
ORIGINAL IMPERIUM
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
FEBI BILSTEIN
MEYLE
PEUGEOT
PEUGEOT
KAGER
JP GROUP
TALOSA
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
TALOSA
SPIDAN
FARE SA
SPIDAN
NK
NK
AUTEX
AUTEX
STELLOX
SIDEM
SIDEM
METZGER
STELLOX
OEM
MAXGEAR
TOPRAN
TOPRAN
SASIC
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
TRISCAN
RTS
AYD
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RTS
RUVILLE
AYD
EKG
EKG
EKG
BIRTH
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
AUTOFREN SEINSA
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
AUTLOG
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
PASCAL
TRW
TRW
FARE SA
FARE SA
DA SILVA
FARE SA
MONROE
RIW
RIW
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FARE SA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
STC
VAICO
VAICO
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.