bara directie Marire poza

bara directie

OEM: 316 030 4340
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet 2
M18x1,5
Dimensiune filet 1
M10x1
Partea de montare
Axa fata dreapta
Numar articol par
316 030 4339
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
DEEZA
FORMPART
PEX
PEX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
JP GROUP
JP GROUP
VEMA
VEMA
ASHUKI
MAPCO
SWAG
SWAG
SWAG
SIDEM
SIDEM
SIDEM
A.B.S.
A.B.S.
DEEZA
3RG
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
NK
TOPRAN
TOPRAN
NK
NK
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
LUO'S
METZGER
METZGER
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
RTS
RTS
RTS
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RTS
KAMOKA
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BIRTH
BORG & BECK
MOOG
MOOG
BORG & BECK
RIW
RIW
DEEZA
DEEZA
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJ PARTS
DJ PARTS
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
OEM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
RIW
RIW
BIRTH
WAT
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FRAP
DELPHI
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.