Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: KDL6384
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Bara/bieleta
bara torsiune
Incarcare date...
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
Metalcaucho
BENDIX
OCAP
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
CAUTEX
AUDI
FORD
SEAT
SKODA
VW
VAG
VEMO
TOPRAN
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
AUDI
FORD
SEAT
SKODA
VW
VAG
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
FEBI BILSTEIN
PEX
PEX
AUDI
FORD
SEAT
SKODA
VW
VAG
AUDI
FORD
SEAT
SKODA
VW
VAG
AUDI
FORD
SEAT
SKODA
VW
VAG
FORD
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
FORD
FORD USA
FORD
VEMA
FEBI BILSTEIN
A.B.S.
VEMA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TOPRAN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SWAG
SIDEM
ORIGINAL IMPERIUM
FORD
FORD USA
FORD
FORD USA
JP GROUP
MAPCO
MAPCO
MAPCO
TALOSA
SPIDAN
OCAP
SWAG
NK
sbs
NK
METZGER
MAPCO
METZGER
REDAELLI RICAMBI
FORD
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
SEAT
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
SEAT
SEAT
SEAT
METZGER
TRISCAN
KAGER
TRISCAN
SASIC
RUVILLE
FORD
FORD
FORD USA
RTS
RTS
SACHS
BOGE
BIRTH
COMLINE
DITAS
OPTIMAL
ALFRED HEYD
FLENNOR
METZGER
DEEZA
OPTIMAL
UNIPART
TRW
OEM
MONROE
MOPROD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
FAI AutoParts
MOTAQUIP
DELPHI
DELPHI
VAICO
VEMO
VAICO
VEMO
ALFRED HEYD
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOOG
MOOG
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.