Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

RTS
OEM: 97-00573
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Bara/bieleta
bara torsiune
Filet exterior 2 [mm]
M10x1.5
Lungime [mm]
300
Greutate (în kg)
0,42
Incarcare date...
ORJIN AUTOMOTIVE
ORJIN AUTOMOTIVE
BOGE
LEMFÖRDER
BOGE
LEMFÖRDER
KAPIMSAN
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
SASIC
SASIC
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
PEX
VEMA
FEBI BILSTEIN
MALÒ
FRAP
KAPIMSAN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MAPCO
MAPCO
MAPCO
FRAP
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
SERCA
SERCA
MALÒ
DYS
DYS
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
TIMKEN
TALOSA
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
AEC
NK
SIDEM
IR
IR
SWAG
SWAG
TOPRAN
TOPRAN
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
CECAUTO
RUVILLE
CITROËN
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
REDAELLI RICAMBI
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
DITAS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
FP DIESEL
FORTUNE LINE
FP DIESEL
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
MONROE
METZGER
REDAELLI RICAMBI
METZGER
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
CITROEN/PEUGEOT
MOTAQUIP
CITROEN/PEUGEOT
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.