Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 1449-3602
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADT387121
Filet interior (mm)
M12 x 1,5
Tip filet
cu filet pe dreapta
Lungime [mm]
1
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Deschidere cheie
19
Culoare
negru
Material
otel
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,62
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
BENDIX
KSP
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
PEX
OEM
A.B.S.
TOYOTA
A.B.S.
TOYOTA
FEBI BILSTEIN
TOYOTA
VEMA
MEYLE
MEYLE
MEYLE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
FRAP
KAGER
KAGER
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
SIDEM
SIDEM
TOYOTA
SIDEM
TOYOTA
JP GROUP
SPIDAN
sbs
MAPCO
METZGER
SPIDAN
TOYOTA
SPIDAN
TOYOTA
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
RTS
RUVILLE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
INDELDIS KX 7
MGA
OPTIMAL
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TOYOTA
TRW
MONROE
NIPPARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
BIRTH
555
JAPANPARTS
FAI AutoParts
FAI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAWE
METZGER
NPS
DELPHI
TOYOTA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MOOG
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.