Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: FTR4687
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filet
cu filet interior
Dimensiune filet 1
M14x1.5
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OPEL
BENDIX
OPEL
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
JP GROUP
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
FRAP
VEMA
A.B.S.
OCAP
AUTOMEGA
FRAP
OPEL
SWAG
TALOSA
MEYLE
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
NK
METZGER
METZGER
TRISCAN
LEMFÖRDER
SIDEM
TRISCAN
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
RTS
RTS
RUVILLE
RUVILLE
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SIDEM
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
DITAS
BLUE PRINT
BOGE
CTR
COMLINE
MGA
FLENNOR
OEM
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
UNIPART
UNIPART
SOLID AUTO (UK)
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
JAPANPARTS
MONROE
MONROE
MOTAQUIP
MOPROD
MOOG
MOOG
MOOG
ALFRED HEYD
ALFRED HEYD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SACHS
555
FAI AutoParts
FAI AutoParts
MOTAQUIP
FAI AutoParts
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
UNIPART
VAICO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.