Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: ADH28715
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADH28716
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
0,750
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
ASVA
FEBEST
BENDIX
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
FRAP
ASMETAL
MAPCO
VEMA
A.B.S.
PROFIT
PROFIT
A.B.S.
MEYLE
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
TALOSA
FEBI BILSTEIN
KAGER
KAGER
KAGER
SAKURA
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
NK
NK
STELLOX
STELLOX
STELLOX
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
METZGER
MAPCO
MAPCO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
TRISCAN
TRISCAN
SWAG
AYD
RTS
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MGA
DJ PARTS
DJ PARTS
MGA
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
NPS
NPS
RIW
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
MONROE
MDR
MDR
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FARE SA
FARE SA
BIRTH
MOOG
BIRTH
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.