Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: SP30029
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
pe ambele parti
Lungime [mm]
71
Filet exterior (mm)
M12*1.25
Filet interior (mm)
M14*1.5
Filet interior (mm)
M14x1,5
Lungime [mm]
72
Dimensiune filet 1
M12x1,25mm
Dimensiune filet
FM14x1,5mm
Masa [g]
0.260
Filet interior (mm)
M14 x 1,50 RHT F
Lungime [mm]
70
Masa [g]
0.360
Dimensiune conus [mm]
13.650
Filet exterior (mm)
M12x1,5
Lungime [mm]
97
Filet interior (mm)
14 x 1,5
Lungime filet [mm]
42
Inaltime totala
75
Diametru de montaj [mm]
14
Filet exterior 1 [mm]
12 x 1,25
Dimensiune filet
M14x1.5
Masa [g]
0,4
Filet exterior (mm)
M12x1,25
Lungime [mm]
75
Dimensiune filet 1
M14x1,5
Dimensiune filet
M12x1,25
Masa [g]
0,344
Dimensiune filet
F 14 x 1,5
Dimensiune conus [mm]
13,65
Dimensiune filet
14x1,5
Dimensiune conus [mm]
13,5
Dimensiune filet
M14x1,5RHT
Dimensiune conus [mm]
13,8
Dimensiune filet
M12X1.25
Dimensiune filet
FM14X1.5R
Dimensiune conus [mm]
13,7
Dimensiune filet 1
MM12x1.5
Dimensiune filet
M14x1,5
Dimensiune filet 1
M12x1,25
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
JAPKO
LEMFÖRDER
PEX
VEMA
LEMFÖRDER
FRAP
OCAP
OCAP
MEYLE
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
NK
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
MAPCO
SIDEM
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
DITAS
DITAS
CTR
CTR
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
OPTIMAL
UNIPART
UNIPART
MOOG
NIPPARTS
NIPPARTS
TRW
LUCAS
MONROE
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MOOG
MOOG
QH Talbros
SACHS
OEM
KAVO PARTS
DELPHI
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.