Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: SP30023
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
pe ambele parti
Filet exterior (mm)
M 10 x 1
Masa [g]
0,212
Filet interior (mm)
M 14 x 1,5
Dimensiune conus [mm]
12
Dimensiune filet
M10x1
Lungime [mm]
73
Dimensiune filet
M14 x 1,5
Dimensiune filet
IN M14X1.5 RHT
Dimensiune conus [mm]
10,8
Lungime [mm]
74
Masa [g]
0,28
Lungime 2 [mm]
72
Lungime [mm]
90
Masa [g]
330
Filet interior 1 [mm]
M 14x1,5
Filet exterior 2 [mm]
M 10x1
Lungime [mm]
74,9
Masa [g]
0.330
Filet interior (mm)
M14 x 1,50 RHT F
Filet exterior (mm)
M 14x1.5
Filet interior (mm)
M14X1,5
Specificatie
AutoMega Premium_30
Dimensiune filet
M14x1.5
Filet exterior (mm)
M10x1
Lungime [mm]
76
Dimensiune filet 1
M14x1.5
Dimensiune filet
M10x1.25
Masa [g]
0,218
Filet interior (mm)
14x1,5
Dimensiune filet
M14x1,5
Dimensiune filet
14x1,5
Filet interior (mm)
M 14x1,5
Masa [g]
0,21
Dimensiune filet
FM14x1.5R
Dimensiune filet 1
M10x1
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Filet exterior (mm)
M10 x 1
Incarcare date...
BOGE
OCAP
TRW
BENDIX
SWAG
OCAP
LEMFÖRDER
BOGE
TOPRAN
VEMO
MEYLE
PEX
VEMA
MAPCO
DYS
FEBI BILSTEIN
A.B.S.
VEMA
VEMA
VEMA
OCAP
AUTOMEGA
SWAG
IRB
TALOSA
KAGER
SPIDAN
SWAG
NK
METZGER
SIDEM
METZGER
FRAP
PM
AUDI
AUDI
METZGER
TRISCAN
AUDI
VAG
SASIC
OCAP
DITAS
DEEZA
MOOG
MGA
OPTIMAL
FLENNOR
FIRST LINE
OPTIMAL
UNIPART
IRB
TRW
MONROE
QH Talbros
BIRTH
SACHS
OEM
DELPHI
VAICO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
FEBI BILSTEIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.