Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 50 92 9224
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
50 92 9223
Lungime [mm]
107
Filet interior (mm)
M16 x 1,5
Filet exterior (mm)
M10 x 1,5
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,450
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
FORD
FORD
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
FORD
ASMETAL
ASMETAL
STARLINE
STARLINE
FEBEST
PROFIT
PROFIT
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
VEMA
FRAP
FRAP
VOLVO
VOLVO
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
TOPRAN
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
VOLVO
3RG
TALOSA
TALOSA
KAGER
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
FORD USA
FORD USA
FORD USA
NK
NK
OEM
STELLOX
STELLOX
STELLOX
MAPCO
METZGER
SPIDAN
SPIDAN
EUROBRAKE
EUROBRAKE
SIDEM
ASAM
ASAM
MEYLE
MEYLE
TRISCAN
SASIC
AYD
AYD
RTS
RTS
RUVILLE
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJ PARTS
MGA
MOOG
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
AUTLOG
AUTLOG
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FENOX
FENOX
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.