Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 31-16 020 0011
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet 2
M14x1,5
Dimensiune filet 1
M10x1,25
Lungime [mm]
181
Partea de montare
Axa fata dreapta
Numar articol par
31-16 020 0006
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
PEX
PEX
FRAP
ASHUKI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
MAPCO
MAPCO
VEMA
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
SPIDAN
KAGER
KAGER
JP GROUP
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
NK
NK
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
SWAG
SWAG
SASIC
RTS
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DITAS
DITAS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
CTR
CTR
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJ PARTS
DJ PARTS
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
ASHUKI
DEEZA
METZGER
MOOG
MOOG
MOOG
YAMATO
YAMATO
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
JAPANPARTS
MONROE
MONROE
OEM
ROVER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BIRTH
BIRTH
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.