Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 19604
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
19605
Lungime [mm]
90
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,300
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
JAPKO
MEYLE
MEYLE
ASMETAL
ASMETAL
OEM
FORMPART
VEMA
PROFIT
A.B.S.
FRAP
FEBEST
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
AUTOMEGA
3RG
STARLINE
SASIC
TALOSA
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
SPIDAN
NISSAN
MAPCO
NK
NK
STELLOX
STELLOX
METZGER
SIDEM
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
SWAG
MAXGEAR
TOPRAN
ASAM
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
AYD
RUVILLE
RUVILLE
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MDR
ASHUKI
PATRON
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
FARE SA
MOOG
MOOG
RIW
FENOX
FAI AutoParts
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.