Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: J4834000
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune conus [mm]
12,85
Spirala conica
1/10
Dimensiune filet 1
M10x1,25
Dimensiune filet 2
M14x1,5
Tip filet
cu filet interior
Tip filet
cu filet pe dreapta
Lungime [mm]
217,5
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
ITN
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
PEX
ASHUKI
ASHUKI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
FRAP
MAPCO
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
OCAP
LEMFÖRDER
MEYLE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
KAGER
KAGER
KAGER
KAGER
QUINTON HAZELL
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
SIDEM
MAPCO
NK
NK
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
METZGER
METZGER
MAPCO
MAPCO
KSP
TRISCAN
TRISCAN
SWAG
SWAG
SWAG
RTS
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DEEZA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MGA
DJ PARTS
DJ PARTS
INDELDIS KX 7
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
ASHUKI
RIW
DEEZA
DEEZA
DEEZA
METZGER
METZGER
MOOG
YAMATO
YAMATO
YAMATO
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
TRW
JAPANPARTS
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
BIRTH
MOOG
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STARMANN
KAVO PARTS
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.