Cap de bara OPEL/RENAULT VIVARO LAGUNA Marire poza

Cap de bara OPEL/RENAULT VIVARO LAGUNA

OEM: 21284
Cod webshop: W02290516
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 74.47 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
21283
Lungime [mm]
210
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,600
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
OCAP
OCAP
MEYLE
ASMETAL
FEBEST
TOPRAN
FORMPART
PROFIT
A.B.S.
FRAP
OCAP
VEMA
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
AUTOMEGA
3RG
STARLINE
SASIC
TALOSA
BENDIX
KAGER
KRAFTAUTOMOTIVE
OPEL
SPIDAN
KLAXCARFRANCE
NISSAN
NISSAN
MAPCO
NK
STELLOX
AUTOMEGA
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
MAGNETIMARELLI
SWAG
SIDEM
MAXGEAR
ASAM
RENAULT
METZGER
ASHIKA
TRISCAN
AYD
VAUXHALL
GENERALMOTORS
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG&BECK
JAPKO
BORG&BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJPARTS
MGA
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRSTLINE
ASMETAL
FIRSTLINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
TRW
KEYPARTS
MONROE
DIEDERICHS
MDR
NPS
ASHUKI
QUINTONHAZELL
QHTalbros
BIRTH
FARESA
MOOG
RIW
FENOX
JPGROUP
FAIAutoParts
KAVOPARTS
DELPHI
JAPANPARTS
VAICO
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.