Articulatie axiala, cap de bara NISSAN X-TRIAL 01- Marire poza

Articulatie axiala, cap de bara NISSAN X-TRIAL 01-

OEM: 36-16 031 0005
Cod webshop: W02344064
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 54.08 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Dimensiune filet 2
M14x1,5
Dimensiune filet 1
M16x1
Lungime [mm]
287
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
DELPHI
DELPHI
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
DEEZA
DEEZA
FEBIBILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
OCAP
MEYLE
JPGROUP
FORMPART
FORMPART
KAGER
KAGER
SIDEM
SIDEM
FEBIBILSTEIN
OCAP
SPIDAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
ASHIKA
NISSAN
NK
MAPCO
SPIDAN
SASIC
SWAG
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
ASHIKA
RTS
RTS
RUVILLE
RUVILLE
BLUEPRINT
BLUEPRINT
BORG&BECK
BORG&BECK
BORG&BECK
DJPARTS
JAPKO
DJPARTS
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FIRSTLINE
OPTIMAL
OPTIMAL
JAPKO
YAMATO
YAMATO
YAMATO
YAMATO
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
ASHUKI
TRW
MONROE
OEM
NPS
NPS
DEEZA
DEEZA
MOOG
MOOG
RIW
ASHUKI
RIW
QUINTONHAZELL
JPGROUP
QUINTONHAZELL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
RIW
RIW
KAVOPARTS
KAVOPARTS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.