Amortizor portbagaj Marire poza

Amortizor portbagaj

OEM: 2008573
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
627
Cursa [mm]
245
Diametru carcasa [mm]
18
Diametru [mm]
8
Forta de ejectare [N]
635
Incarcare date...
STABILUS
BENDIX
MEYLE
MEYLE
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QH Talbros
TRISCAN
TRISCAN
FEBI BILSTEIN
OEM
MAPCO
KLOKKERHOLM
NOR
METZGER
METZGER
VAICO
FA KROSNO
JOHNS
JOHNS
AUTOMEGA
KILEN
KILEN
LESJÖFORS
JP GROUP
KILEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KILEN
KILEN
LESJÖFORS
KILEN
KILEN
KILEN
KILEN
LuK
AQUAPLUS
KILEN
KILEN
VEMA
VEMA
SWAG
STABILUS
TOPRAN
TRISCAN
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
TRISCAN
TRISCAN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
LANCIA
PEUGEOT
JP GROUP
KAGER
JP GROUP
KAGER
JP GROUP
KAGER
JP GROUP
KAGER
JP GROUP
KAGER
JP GROUP
KAGER
FIAT
FIAT
OPTIMAL
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
PEX
BOGE
HK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DELPHI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
EQUAL QUALITY
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JP GROUP
VAICO
VEMO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.