Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: J5115038
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
90
Role
cu rola curea
Fulie curea -? [mm]
80
Pozitie/Grade
re 25
Tip racire
racit cu aer
Agregate angrenate
incl. pompa vacuum
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru [mm]
135
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
SPIDAN
SPIDAN
ASHIKA
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LAUBER
LAUBER
FARCOM
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
UBD
UBD
CV PSH
CV PSH
PRESTOLITE ELECTRIC
SANDO
SANDO
ERA
MESSMER
ERA
MESSMER
TEAMEC
TEAMEC
ERA
MESSMER
DRI
DRI
WAIglobal
ELSTOCK
ELSTOCK
JAPKO
JAPKO
AD KÜHNER
AD KÜHNER
ALANKO
ALANKO
ARTEC
ARTEC
SPIDAN
EAI
SPIDAN
ARTEC
ARTEC
VALEO
KAGER
PowerMax
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
CEVAM
FRIESEN
PowerMax
PowerMax
EDR
EDR
EDR
EDR
CEVAM
DA SILVA
DA SILVA
MITSUBISHI
MITSUBISHI
HAVAM
HAVAM
BLUE PRINT
BLUE PRINT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
BORG & BECK
BORG & BECK
ASHUKI
CASCO
CASCO
AINDE
AINDE
CASCO
SANDO
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
OEM
NIPPARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
DELTA
ATL Autotechnik
BTS Turbo
ATL Autotechnik
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
SNRA
MITSUBISHI
WAIglobal
WAIglobal
MOBILETRON

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.