Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: J5111094
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
75
Role
cu rola curea
Fulie curea -? [mm]
83
Pozitie/Grade
0
Tip racire
racit cu aer
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Tip alternator
incl. pompa vacuum
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru [mm]
135
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
DA SILVA
DA SILVA
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LAUBER
LAUBER
LAUBER
FARCOM
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
UBD
UBD
UBD
CV PSH
CV PSH
PRESTOLITE ELECTRIC
SANDO
TRISCAN
TRISCAN
ERA
MESSMER
ERA
MESSMER
ERA
MESSMER
WAIglobal
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
AD KÜHNER
AD KÜHNER
AD KÜHNER
VALEO
ALANKO
ALANKO
ARTEC
DRI
DRI
SPIDAN
ARTEC
ARTEC
ARTEC
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SPIDAN
SPIDAN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PowerMax
PowerMax
PowerMax
CEVAM
EDR
EDR
EDR
FRIESEN
QH Benelux
FRIESEN
QH Benelux
DA SILVA
DA SILVA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
CASCO
AINDE
AINDE
DELCO REMY
REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
REMY
OEM
HC-PARTS
HC-PARTS
HC-PARTS
BTS Turbo
BTS Turbo
DELTA
ATL Autotechnik
DELTA
ATL Autotechnik
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
ASHUKI
WAIglobal

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.